ZAŁOŻENIA FILMU

O założeniach obu filmów mówi sam Rychman: „Nie chciałbym aby kiedykolwiek mówiono o Damie z tram- waju jako o musicalu. Film ten nie jest oparty na zasadzie musicalu, nie ma w nim pełnej, obejmującej wszystkie skład­niki, kompozycji muzycznej; nie stylizuję akcji tak jak w Starcach na chmielu, ale wychodzę z pozycji bardziej ludo­wych i narodowych. Tak tworzyłby operę, powiedzmy, Tyl albo Smetana w roku 1965… Myślę tak bez autoironii i bez samouwielbienia; chcę jedynie sprecyzować co rozumiem przez filmową śpiewogrę…

Cześć! Miło mi gościć Cię na serwisie w całości poświęconym rozrywce. Bardzo mi miło, że tutaj trafiłeś i mam nadzieję, że zostaniesz moim czytelnikiem na dłuższy okres czasu! Pozdrawiam gorąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)