WŚRÓD MEDIÓW KOMERCYJNYCH

Wśród mediów komercyjnych można więc spotkać zarówno takie, które całą ofertę adresują do jednorodnych zainteresowań i gustów (np. gazety: „The Wall Street Journal”, „Financial Times”, magazyny: „National Geographic”, tematyczne kanały telewizyjne: Eurosport, CNN, Sky News, CMT, Fashion tv, etc.), jak i takie, które starają się zaoferować coś odbiorcom o różnych upodobaniach i przekonaniach (np. gazety: „The New York Times”, „the Guardian”, „Gazeta Wyborcza”, magazyny: „Time”, „Focus”, kanały telewi­zyjne: Onyx, Canal +, Premiere, etc.). Jednakże coraz liczniejsza i bardziej znacząca jest ta kategoria nadawców komercyjnych, którzy usiłują stale po­szerzać krąg odbiorców przez ciągłe lawirowanie między różnymi estetyka­mi i dyskursami (etycznymi, społecznymi, ideologicznymi), jak też ciągłą hybrydyzację różnych gatunków i formatów.

Cześć! Miło mi gościć Cię na serwisie w całości poświęconym rozrywce. Bardzo mi miło, że tutaj trafiłeś i mam nadzieję, że zostaniesz moim czytelnikiem na dłuższy okres czasu! Pozdrawiam gorąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)