TRZON KONCEPCJI

Trzon tej koncepcji stanowi osiem zasad [Tracey, 1998]:powszechnej dostępności programów – nadawcy publiczni powinni docierać do wszystkich zakątków kraju tak, aby wszyscy obywatele mogli mieć swobodny i równy dostęp do całej ich oferty programowej;dążenia do zaspokajania wszystkich gustów i zainteresowań – programy publicznej radiofonii i telewizji powinny być tak zróżnicowane pod względem treści i formy przekazów, aby wszystkie grupy społeczne znajdowały w nich pozycje dostosowane do swoich potrzeb, możliwości i upodobań;szczególnej troski o potrzeby mniejszości, zwłaszcza upośledzo­nych fizycznie lub społecznie – nadawcy publiczni powinni poświęcić nieco więcej uwagi tym mniejszościom, które z przyczyn losowych znajdują się w trudniejszym położeniu (niepełnosprawni, imigranci, ludzie starzy, ubo­dzy, bezrobotni) i przygotowywać dla nich specjalne audycje, pomagające im w pokonywaniu trudności życiowych.

Cześć! Miło mi gościć Cię na serwisie w całości poświęconym rozrywce. Bardzo mi miło, że tutaj trafiłeś i mam nadzieję, że zostaniesz moim czytelnikiem na dłuższy okres czasu! Pozdrawiam gorąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)