MONTAŻ OBRAZÓW

Montaż tych obrazów, wyznaczony przez muzykę, nie tylko nie zdyna­mizował przebiegu ani nie nadał mu specyficznej sugestyw- ności rytmicznej, ale wręcz nasuwał wrażenie kompozycyjnej nieudolności,’która tkwiła już w samym wyborze nieinteresu- jącego materiału. Oczywiście muzyka Joliveta nie mogła wska­zywać na żadne konkretne obrazy, widz jednpkże nie kojarzył jej również z tymi, które wybrali reżyser i operator. W zasadzie film może wchłonąć i zaadaptować każdą muzykę, którą się nagra na jego ścieżce dźwiękowej. Zwiąże się ona z filmem bądź przez podobieństwo, bądź przez kontrast, spo­woduje wiele skojarzeń, które widzowi będą wydawały się absolutne i zamierzone.

Cześć! Miło mi gościć Cię na serwisie w całości poświęconym rozrywce. Bardzo mi miło, że tutaj trafiłeś i mam nadzieję, że zostaniesz moim czytelnikiem na dłuższy okres czasu! Pozdrawiam gorąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)