LUDZIE FILMU

Ludzie filmu najczęściej dosyć wąsko widzą zadania i możliwości muzyki, kompozytor zaś przystępuje do współpracy w momencie, gdy niewiele już pozostaje do zrobienia.Trudno byłoby rozstrzygnąć w sposób ścisły i precyzyjny, ja­kie filmy winny być oparte na wielotematycznej konstrukcji muzycznej, dla jakich natomiast najbardziej celowe byłoby poprzestanie na jednym temacie. .W dotychczasowej praktyce ilość muzyki w filmie wyznaczona była przede wszystkim potrzebami gatunku filmu, a w jego ramach treścią utworu. Nie oznacza to jednakże, by to luźne, ramowe zapotrzebowanie na muzykę regulowało jej ilość i cha­rakter w sposób schematyczny.

Cześć! Miło mi gościć Cię na serwisie w całości poświęconym rozrywce. Bardzo mi miło, że tutaj trafiłeś i mam nadzieję, że zostaniesz moim czytelnikiem na dłuższy okres czasu! Pozdrawiam gorąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)