KUPNO PRODUKTÓW

Kupno tych produktów jest więc ak­tem kształtowania swojego wizerunku przez nabywców, wolność wyboru, którą reklama i rynek oferują, staje się aktem wyboru tożsamości, wielość zaś i różnorodność produktów pozwala na daleko idące zindywidualizowanie tej tożsamości. W ten oto sposób współczesny rynek dzięki pomocy mediów masowych staje się „królestwem wolności”, o jakim nawet filozofom liberal­nym się nie śniło – człowiek uzyskuje wolność wyboru już nie tylko zacho­wania czy stylu życia, ale całej swojej tożsamości. Wydawać by się zatem mogło, że to właśnie tu model liberalny ma szansę pełnej realizacji – przez wolny wybór suwerenne jednostki zaspokajają swoje potrzeby i osiągają za­dowolenie. Jedyny mankament tego stanu szczęśliwości to to, że wszystko rozgrywa się w sferze symboli.

Cześć! Miło mi gościć Cię na serwisie w całości poświęconym rozrywce. Bardzo mi miło, że tutaj trafiłeś i mam nadzieję, że zostaniesz moim czytelnikiem na dłuższy okres czasu! Pozdrawiam gorąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)