KAŻDA NOWA SCENA

Niemal każda nowa 6cena, każda nowa sytuacja niesie ze sobą kolejną atrakcję muzyczną, na przemian obserwujemy taniec i słyszymy śpiew. Legrand ze swym upo­dobaniem do muzycznych rozmailcści miał tu znakomite pole do popisu. Jakkolwiekby oceniać twórczość Demy’ego i Le­granda, dzięki nim Francja po długiej przerwie znalazła się znów na mapie filmu muzycznego. Poczynania Czechów i Francuzów dowodzą, że główną linią poszukiwań współczesnego widowiska muzycznego jest wiąza­nie muzyki, śpiewu i tańca z realistycznymi sytuacjami i au­tentycznym tłem. Oznacza to rezygnację zarówno z konwencji scenicznych, jak i formuł wypracowanych już na terenie filmu.

Cześć! Miło mi gościć Cię na serwisie w całości poświęconym rozrywce. Bardzo mi miło, że tutaj trafiłeś i mam nadzieję, że zostaniesz moim czytelnikiem na dłuższy okres czasu! Pozdrawiam gorąco!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)